ebruus merhaba canim sorarmisin esimin sperm testi orta seviyedeymis morfoloji sinirin tam alinda boyle olup hamile kalannvarmi ve guclendirivi bise uapan? neyi nekdr kullandilar
Meless ebruus benim eşimin morfolojisi %2ydi. %4 olması gerekiyor en az normalde. Gebeyim şu an. Doktor morfoloji pek önemli değil demişti
Leylaalin Eşimin normal seviyesi planlı hamilelik olduğu içim doktor baştan istemişti ikimizde gece yatarken ger gün keçiboynuzu pekmezi yedik 3 ay sonda hamile kaldım ama eşlerin bu gün test yaptırması lazım
Meless ebruus merak etmeyin yumurta her zaman sağlıklı spermi çeker o yüzden morfolojinin pek önemi yok 🌸