Canım ondan mi bilmiyorum 2 yıl çocuğumuz olmadı birsürü doktora gittik hiçbir sorun yoktu meryem ana otunu kullandigim ay hamile kaldım ona bağlamak istemiyorum rabbim vermiş ama o ay kalmis olmamda bor sebep olabilir kayinbabam hacdan getirmişti inanmiyordum aylarca dolapta durdu bir ay deneyeyim dedim denedim ve sonraki ay hamile olduğumu öğrendim
Ve 1 yil cocugu olmayan arkadasima da verdim cunku tek kullanimlik degil o da kullandigi ay hamile kaldi tabiki veren Rabbim ama sebeplerde gerek demekki simdi 37 haftalik hamileyim😊