Rukisira tatlım sen doktorla iyice konuş. O ne derse onu yap. Korunmadan ilişki yapma. Dış gebelik geçirirsin. Sonu ameliyata kadar gider. Ben kimyasal geçirdikten sonra kontrollerimi düzgün yapmadı gerizekalı doktorum. 7 ay sonra dış gebelik geçirdim. Hastane de yattım. İğnelerle zor düşürdük. Eğer düşmeseydi. Tüp alımına kadar gidiyor. Asla hafife alma tatlım.