Edanur25 Hayırlı akşamlar 👋🏻 32 haftalığız biraz yürüyünce bikini bölgem de ağrı oluyor bikini bölgesinde ağrı olan oldu mu hiç 😔 dayanılmaz bir ağrısı var yürüyemiyoruz resmen 😥 kaşığa yakın taraf. Yaşayanınız oldu mu
Sedagb Edanur25 doktorunuza yazdınız mı? Eğer sizi yürüyemeyecek kadar rahatsız eden bir ağrınız varsa beklemeden doktorunuza gözükmenizi tavsiye ederim.
Hilal2205 Edanur25 bu ağrı baskı gidi mi nasıl bi ağrı tarif edermisiniz? Bende baskı var aynı haftalardayiz dün doktoruma sordum bebek dönmüş kanala yerleştiği için yapıyormuş baskıyı
asli57771 Edanur25 benim o haftalar çok ağrım oluyordu bikini bölgeme igne batar gibi sanırım rahim büyüdügü için oluyor 1 2 hafta sonra geçmişti için rahat etmezse doktora git istersen canm
Edanur25 Hilal2205 benim dönmüş dedi doktorum iki hafta önce kontrolüm vardı. Ağrıyı tarif edemiyorum yani bi değişik. Ama baskı gibi galiba evet
Hilal2205 Edanur25 eğer baskı gibiyse endişe etmeyin bebek yerleşiyor kanala ama içiniz rahat etmiyorsa gidin bi muane etsin doktor
Sedagb Edanur25 benim öyle olduğunda erken doğum riskim olduğunu öğrenmiştim ama sizin bir probleminizin çıkmamasına çok sevindim. Vaktinde sağlıklı bir doğum dilerim🌸
asli57771 Edanur25 benim şuan olmuyor 32 haftalarda oluyordu şimdi 37 olcam canım karnım ağrıyor sadece 😊