EsraBulut Arkadaşlar 39. Haftamdayım ve çok fazla çatlağım olmaya başladı ne yapmam lazım lütfen yardım edin 🤭
SedaOzbier EsraBulut bu arada bazı tedavi yöntemleri varmış, instagramda eczacıgözüyle diye bi hesap var, sanki orda bi post vardı.. bi baksan diyorum
EsraBulut SedaOzbier benimde 37. Haftaya kadar hiç yoktu çok seviniyordum yok diye 37. Haftadan sonra oluşmaya başladı maalesef inşAllah olmaz sizin. Teşekkür ederim bu arada bakacağım hemen o siteye
Mrvbdk EsraBulut doğumdan sonra kalanlara yararmı onu blmyrm tam olarak ama hamleyken ilerlemesini engelledi benm bi kaç arkadasmdada yaradı