Gultn44 inşallah bir sorun yoktur. İnt baktığımda pek güzel şeyler yazmıyor açıkçası😞 cuma günü detslıya girdim Bi sorun görünmedi ama Allah korusun her an her şey olabiliyor Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah şu günler hayırlısıyla geçsin