Hayırlı akşamlar kızlar bebeğim dün geceden sonra hafif hafif kıpırdadı fakat sabah biraz daha net belli hareketleri oldu. Fakat bu saat oldu hala o eski belirgin hareketleri yok. Dün ve bugün biraz yordum kendimi acaba ondan mı böyle oldu, endişe etmeli miyim. Ne yaptıysam da hareket yok çok hafif vurma gibi bişi olıyor onda da net hissedemiyorum bebeğim mi değil mi diye.