Sema60- benimde 9. Haftada çok şiddetli kanamam olmustu iğne yapıldı acilde iğneden 4 saat sonra pıhtı geldi doktoruma sordum ilaç kanı katılastırmıs dışarı atmış korkulacak bisey yok demişti şükür öylede oldu 34. Haftaya geldik 15. Haftaya kadar progestan kullandım bende tekrarlamadı kanamam çok geçmiş olsun sanada inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın