Bende lansinoh göğüs ucu kremini kullandım. Bir işe yaramadı. Bebeğim emdi emmek istedi fakat meme ucum resmen kan topladı. Kanadı hatta. Kanlar kurudu. Bildiğiniz kabuk bağladı. Yara oldu. İnanmıyordum ama denemekte fayda var dedim. Trendyoldan sipariş verdim 135 tl aldım inanın ertesi güne göğüslerim iyi oldu. Ben sadece emzirirken çıkartıyorum zararı yok dursun . Kapakların içine bile sütün doluyor 😍😍 kesinlikle almalısınız .