Hamsicikk Ben de dönem dönem öyle geçiriyorum. Ağrıdan uyuyamadığım hiçbir tarafıma dönemediğim geceler oluyor. Bebek gibi uyuduğum geceler de oluyor☺️ Kendini ev işleriyle çok yormamaya çalış ama muhakkak egzersiz yap, yapamıyorsan yürüyüş bile yeterli. Geçecek bu günler güzel günler göreceğiz🌸🥰