Saretugba Kızlar ne zamn suya koymalıyım 2.gebeligim daha doğum sanciisi gibi bir belirtimde yok Hurma yemeğe başlamalı mıyım
Ayseguldt Saretugba otu sancı gelince koyuyoruz açılma olması için ama hurmayo 37. Haftadan itibaren hergün yiyin ama ilgisi yok bence ben 36 dan beri yiyodum tık yok 39+0
Ortmenanne16 Saretugba hurmayı 36dan beri yiyorum şuan 38+4üm rahim ağzında yumuşama olmuş. Meryem Ana otunu aktardan aldım hastane çantama koydum sancı gelince buz dolabı poşetine ılık su koyup otu içine atıp dualarını okuyacağım 🙏🙏