Cans_tyf Merhabalar.. Doktorum mide bulantısı için prilam önerdi. Eczanede kutu üzerine sabah akşam tok karna yazmışlar fakat prospektüsünde aç karna yazıyor. Kullanan var mı, nasıl kullanıyorsunuz? Yazarsanız sevinirim. :)
MasalPeriM Cans_tyf Canım gece yatmadan önce 2 tane iciyorum uyku yaptigi icin sende bu sekilde kullanabilirsin gercekten cok rahatlatiyo ben 4. Ayima girdim hala kullaniyorum onu kullanmasam hicbisey yiyemiyorum hicbizararida yokmus bi cokd oktora sordum zaten son zamanlarda bu ilaci yaziyomus hep doktorlar yab etkileri oladigi icin zararli olmadigi icin
[silindi] Gece uyumadan önce 2 tane alınca daha etkili oluyor ayrıca bu mide ilaçlarını tok kullanmak çok zor zaten miden kötü olduğu için alıyorsun aç karna da içebilirsin eğer yiyemediysen çok fark etmiyor aç tok