Arkadaşlar merhaba 14+3 haftaligim ama 3 gündür gogsum daralıyor karnında ağrılar ve burun tıkanıklığı var. Hafif sesim de değişik grip oluyorum sanirim. Bir yandan da insan psikolojik olarak acaba corona mi diye soruyor kendine. Iyice paranoyak olduk. Doktor tavsiyesiyle parol içtim ama doğal çözümleriniz var mı arkadaşlar grip için