Arass__ Berobeto 37+5 sancı yok, arada baskı hissi aşşadan. Bebiş hareketleride geceleri daha cok günüzleri cok nadir hareket ediyor ve cılız tekmeler🤷🏻♀️
Mutlumklnc Berobeto 38+1 bugün girdim nst ye 0 sancı hiçbir belirti yok Mart bebekleri çok nazlı çıktı galiba 😂😂
Rengin_ Berobeto Sancı falan yok. 38+2 yiz. Bugün hurma yemedim onu yiyeyim şimdi. Insallah çok gecikmeden hayırlısıyla kolayca alalım bebisleri kucagimiza. Normal doğum isteyen anneler benim gibi kolayca doğrusun ins..
Ortmenanne16 Berobeto 38+4. Bugün çatı muayenesi oldum açıklık yok ama yumuşamis ve rahim öne gelmiş. Nst girdim sancılar çıktı bebek hızla kilo aldığı için Çarşamba suni ile doğum başlatılacak 🙏🙏🙏
Rengin_ Arass__ Bende de durum aynı. Arada tatlı bir meyve sonra sola yatıp dinlemek gerekecek sanırım 🎈
minikprensesimmm Arass__ aynı gundeyiiiiz geceleri gümbür gümbür gündüzleri çok sakin benimde😅 gece doğurcaz herhalde🥳
Attent Ortmenanne16 cati muaynesi kac dk sürüyor cok acitiyormu peki ayin 15inde olacam bende 36+3deyim
Baharbek Berobeto 38+3 sadece regl sancısı gibi oluyor bazen yürürken de kasıklarım acıyor 😄 1 cm açıklık var bekliyoruz bakalım hayırlısı
Ortmenanne16 Attent 10 saniye sürdü sadece derin nefes aldım verdim yani ilk cinsel ilişki deneyimi gibi hafif yanma hissi verdi bana ama gıkım çıkmadı doktorda normale yatkın dedi o sebeple
OzgeSahin2 Attent esinle iliskiye giriyormussun gibi dusun 5 10 saniye kadar parmaklariyla asagiya yukariya bakiyo iyice sonra bitiyo zaten
Ortmenanne16 Berobeto inanın yağlı falan tüketmiyorum ev yemeği yerim hep dışardan da yemem ama çok fazla meyve yiyorum bide evde kendime sütlaç yapıyorum süt yapsın diye onlar mı işe yaradı bilemem kilosu yüzünden suni ile doğurucam bu da korkutuyor beni 🥺🥺🥺