Merhabalar,ben 29 haftalık ikiz hamileyim, bu ay yüksek tansiyonum çıktı 140-150, hala böyle devam ediyoruz, aynı zamanda bende akdeniz anemisi taşıyıcılığı var (talasemi taşıyıcılığı) bu durumda olan hamileler varmı acaba? Bende biraz tedirgin oluyorum acaba bu halde kaç haftaya kadar dayana bilirim? Zaten her yerimde ağrılar,çarpıntı da çok oluyor,şimdidə bu tansiyon problemi çıktı
akdeniz anemisinə bağlı olarakta kansızlıkta var☹️