Merhaba folikistik over olanlara umut olmaya geldim 🤗 benim en çok aradığım yorumlardan birini yazmam nasip oldu çok şükür.
2 yıldır bebiş gelmiyordu folikistik overden dolayı sizi yönlendirmek istemem fakat ben doktorumun ilaçlarıyla bir fayda görmedim adet düzensizliğim vardı adet söktürücü ilaç kullandım (adını hatırlamıyorum) ilaç bittikten 2 gün sonra adet gördüm ve adet bittikten 1 2 gün sonra soğan kürüne başladım 15 gün boyunca sabah akşam yemekten yarım saat önce soğan kürüm bitti ve bittikten sonra ilk ay adetim yine gecikti fakat yavaşta düzene girdi 3 ay sürdü ve artık günü gününe olmaya başladım sadece 1 2 gün oynardı. Aklıma geç gelen ovulasyon testi oldu 50 adet sipariş verdim Trendyldan adet bitiminden 2 gün sonra başladım yapmaya erken başladım ama meraktan 🤭 fakat çok alakasız bir günde yumurtlama gördüm 8 Şubatta o gün tutmuş sanırım fakat geç döllenme gibi gözüküyor doktorum 4 haftalık olduğunu söyledi bu ayın 19.da randevu var kalp atışlarını duyabilirsiniz demişti inşallah güzel haberler alırız 🤍 Rabbim evlat isteyen herkese nasip etsin inşallah sağlıklı sıhhatli, bol bol dua ediyorum. 🥰