AycanAycan19 27+5 haftalık hamileyim 2-3 gündür bebegi kasımlarımda hissediyorum varmi ayni durumu yasayan varmi korkmalıyım bir de hareketlerimiz eskiye gore azaldi normal mi bu haftada böyle olması 🤔
Writebirds AycanAycan19 azalma konusunda pek Bi bilgim yok yanlış olmasın çünkü, ama benim minnoşum da kasıklarda sağda solda heryerde sağolsun yani bazen özel bölgemde bile tekme atıyor alt taraftan 25 haftalığım
zeyzey87 AycanAycan19 kasık olsa iyi ben bildiğin vajina da hissediyorum tekmeyi ve baskıları yolda yürütmüyo bazen 🤢
Enk3333 AycanAycan19 benimde erkek korkup doktora sormuştum şuan çok küçükmüş dönermiş kasıklara da yukarıda çıkarmış 😁 benim bir gün kasıklarda atıyorsa bir gün göğüsümün altına kadar gelip orda atıyor
AycanAycan19 zeyzey87 o sıkıntı bendede varr disari cikmaya korkuyorum alt tarafima bi agirlik biniyooo tuhaf bisey oluyo. Ama bu 2 3 gundur hamile oldugu hissetmeye basladim bel agrilarim basladi ayakta fazla kaliyorum ondan mi bu gune kadar hic anlamamistim hamileligi
zeyzey87 AycanAycan19 bende son 1 haftadır oluyo gerçekten sona yaklaştığımı hissediyorum.siz 27+5 galiba.sormadan söylim bende 31+5.. tanıştığıma memnun oldum😂🥰
Simgedoruk AycanAycan19 bende aynı durumdayim 26+1 deyim.aşağıda baskı var ve sürekli idrar geliyormuş gibi cuma dr gittim bebegin ayakları asagida kafası yukarda oyuzden dedi
AycanAycan19 Rabismomm4 normalde cogunlukla sağ tarafimda ama 2 3 gundur kasiklarimda gogsumun altina da geliyo ama agirlik alt tarafima veriyooo