Gunel83 Kizlar , 25.haftadan beridir tansiyonum firladi hep, baska doktor felan gittim.Bugun sonunra iyi bi doktora gittim, megerse plasental yetmezlik varmis( bebegin gelisimi 1 hafta geri( 29.hafta 4gunluguz.Yasayan varmi bu durumu?
Mmoommlife Gunel83 Merhabalar öncekle geçmiş olsun 🙏🏻 Pepp-a değeriniz düşük mü acaba? Plesanta yetmezlıgı yuksek tansıyon ondan oluyormus genelde . Benşmde ikili tarama da pepp-a degerım 0,38 geldi😔
iremcany Gunel83 bende se plasental yetmezlik deniliyor plasemtanın şekli olması gerekenden çok farklıymış. Aynı zamanda sıvı azlığı var. Küçük tansiyonum ara sıra 90nın üzerinde oluyor. Sende tansiyon kaç oluyordu?
Gunel83 iremcany benim tnsiyon 140 150lere kadar cikti buyuyu, su an ilacla 120 130 gidiyoruz iste, 32.haftaligiz
Gunel83 iremcany amniyon sivisinda evet bir ara azalma olmustu, sonra serumlar felan yapild, sonraki olcumlerde de oyle cok cok degildi