Gokcin Merhaba canlar sade soda içiyorum ama canım meyveli soda da istiyor .bebeği zehirler içme felan diyorlar ne kadar doğru içsem birşey olur mu ki var mi böyle birşey
Aysun2834 Gokcin cnm tabiki sadesi daha sağlıklı ama canın çok meyveli istiyorsa limon sık ya da hangi meyveyi istiyorsan ben öyle yapıyorum
Sema99 Gokcin neden içmiyceksin çok saçma ne zehirlemesi ya Canım öle düşünme bn içiyorum hem sadede hemde meyvelide içiyorum iki gebeliğim de içtim ama şade sodada magnezyum var sadece bu üçüncü gebeliğim içiyorum ben
Nefesliva Gokcin ben doktoruma sormuştum soda oda sade iç ama meyvelide arada içebilirsin çok sık içme şeker var dedi içinde
Mrvbdk Gokcin içine limon at canım normal maden suyuna . Cunki diğer meyveli sodalar cok asitli ve dedkleri gibi cok zararlı
SedaOzbier la havle ya.. neden zehirlicekmiş onu diyenlere bi sorsana?? açıklamaları ne olucak merak ettim
Gokcin SedaOzbier valla canim iste ,nasil yani dedim meyvelisini iceni duymadık sade içiyor gebeler dediler
SedaOzbier Gokcin canım duymadık diyen ok, bebeği zehirlemek ne alaka?? millet bu bebeğin pamuk ipliğiyle bağlı olduğunu falan sanıyor heralde.. ne alaka seni korkutuyorlar ya, çarp 2 tane ağızlarına :)
deletedmom43 Gokcin Herkes doktor,herkes eczacı, herkes psikolog, herkes ebe... Doktorunun görüşünü önemse sadece,diğerlerine kulak tıka. Ama daha meyveli soda içmiş diye bebek zehirlenmesi duymadım. Sade soda daha sağlıklı sadece, doğru kadarı doğru
SedaOzbier deletedmom43 ya varya bazen kendi doktorunu bile sorgulamak gerekiyor, az biraz okuyun netten araştırın diyorum ama bana kızıyorlar..
deletedmom43 Gokcin Seda arkadaşım benim duygularıma tercüman olmuş valla. O yüzden sadece şunu eklemek istiyorum, çok bilmiş konuşanların ağızlarını enselerine kadar ayırıver sen😁😁
deletedmom43 SedaOzbier Bazen gerekiyor valla. 2 doktorum var,birinin dediğini diğerine sormadan yapmıyorum. Artı bir de eski doktorumu arayıp ona soruyorum🤪🙈
MerveDmn Ben arada içiyorum sık olmamak şartıyla canım çekdikçe bebeğim de zehirlenmedi çok şükür nerden uyduruyorlar anlamıyorum 😀
SedaOzbier deletedmom43 hahaha :) bende okuyorum araştırıyorum soruyorum valla.. heryere yazıyorum :) instagramdan takip ettiğim başka doktorlara soruyorum :) napim araştırmacı bi kişiliğim varsa :) kovayım ben kova :) beni ikna zordur 🤪
Aysun2834 Gokcin yasak olunca daha cazip geliyor kendimden biliyorum 😁😁 doktorunuzla iletişime geçme gibi bir durumunuz var mı peki ? En azından sorup içinizi rahatlatırsınız kendi adıma söyleyim hazır gıdaların hepsi yasak ama canım çekerse tadımlık yerimde içerimde colanın tadını bilmeyen ben şimdi canım istiyor bir yudumda olsa içiyorum eşimin bardağından kendimi çok kısıtlamıyorum elimden geldiği kadar bebeğim için yararlı şeyler tüketmeye çalışıyorum ama dediğim gibi canım çekerse kendimi kısıtlamıyorum tabi aşırıya gitmeden 😊😊
SedaOzbier Gokcin içini ferah tut, o bebek kolay kolay zehirlenmez 3 ayı geçtiysen, bir tane doktor bana şunu demişti “ içinde taşıdığın bi asalak gb düşün, hiç bişe yemesen bile o seni yer yine yaşar” çok şükür ☺️
SedaOzbier deletedmom43 öyle ama, hamilelik boyunca aldığın demir ve vitaminler seni koruyor bebeği değil :) bebek kalsiyumunu alıyor, dişlerin acıyor.. magnezyumunu yiyor keamplar giriyor.. o bebek varya çok güçlü çook :)
deletedmom43 SedaOzbier Doğru valla. Nefesim kesiliyor benim de. Doktora dedim “sigara içerken bu kadar daralmıyordum”diye. Eee kolay mı içerde seni sigaradan daha çok sömürüyorlar demişti😁😁