Mrvfth 11 haftalık gebeyim iki gündür bulantım vardı su bile içemiyordum Hastaneye gittim idrar tahlili istedi idrar da bol bakteri çıktı düşüne bile neden olabilir dedi çok korkuyorum o yüzden Bu durumu yaşayan var mı?
deletedmom43 Mrvfth Korkacak bir şey yok. Doktorum verdiği antibiyotiği kullanırsan geçer. Ama yok kullanmazsan evet,o zaman düşüğe sebep olur Hepimiz yaşadık,yaşıyoruz
OktayEsenglBa Bende enfeksiyon olsa da olmasada fitil veriyor doktor cunki enfeksiyon olmaması icin bir önlemmiş öyle söylüyor ne kadar doğru vallahi bilemiyorum
Mrvfth HlyaSinanAk ilaç vermedi idrar kültürü bakacaklar yarın kendi doktoruma gideceğim 😔 daha önce de düşüğüm var çok korkuyorum
deletedmom43 Mrvfth Korkma. Doktorunun vereceği ilaçları aksatma. Bol bol su iç,iç çamaşırlarını ütüle,günlük ped kullanıyorsan bırak. Geçer inşallah