Benim geçen ay bakterim 54 çıkmıştı ama kan ve lökosit değerim 1 olduğu için doktor bir şey yapmadı bu ay bakteri değerim 110 çıktı ve kan çıktı lökosit değerim de 4 çıktı sınırda yani doktor idrar kültürü istedi ama korkuyorum bu durumu yaşayanlar var mı 19+2 haftalığım böyle idrarda yanma falan yok ama hafif akıntım ve kaşıntım var bebeğe bir zararı olur mu? Bu durumu yaşayan varsa nasıl bir tedavi gördünüz ?