Kızlar 17. Haftamdayım 3 gün önce bi damla açık kahve akıntı gelmişti doktora gittm hiç bir sıkıntının olmadığını söyledi. Bugün yine bi damla kadar pembemsi akıntı ve az önce de biraz daha pembe akıntı geldi. Ama doktor panik yapmamamı sıkıntının olmadığını söylemişti. Bu durumu yaşayan varmı? İster istemez korkuyorum?😞