Şuan 7.haftadaym benim de dün kanamam oldu hastanede yatıyorum kanama döndü kahverengi ye pazartesi tekrar bakacak bugün baktığında bebek iyi kesenin altında kanama var dedi ama karında birikmesinden iyi dedi akması inşallah sıkıntı olmaz kavuşalım miniklere🥰🥰