Bnde çok çekiyorum sinuslerden. Ağrım olmuyor allahtan da geniz akıntım oluyor. Benim alerjik olduğu için otrivine brun spreyi kullanıyorum baharda iyi geliyor. Yada tuzlu su ile temizliyorum. En son gittiğim doktor da odanı nemlendir ve bol su iç demişti.
ağrı içinde kaya tuzunu beze koyup başında geZdir demişti çok eskiden bir tanıdığımız.