Adakbebek2020 Güzel Anneler sizlere bir sorum olacaktı. 6 +2 günlük hamileyim. Ara ara bel ağrılarım oluyor. Uzanıp dinlenince gecıyor. Sizce normal mi?
Demet26 Adakbebek2020 benim de oluyor normal demişti doktorum umarım sizinde normaldır geçmesini beklemeyin doğum yapana kadar bizimle o ağrı kalacakmış 😊
Adakbebek2020 MelikEbubekir Teşekkür ederim 🤗 Bi sorun olmaz dimi ilk gebelıgım biraz tedirgin oluyorum illaki 🤗
MelikEbubekir Adakbebek2020 benimde ilk gebeliğim bende tedirgin oluyordum ama korkmanı gerektirecek bişey yok endişelenme 🤗
1_minik Ben de de olmuştu Dr parol içebilirsin demişti sanırım normal..Dr a mesaj atın isterseniz içinizde rahat etsin 🙏