Merhaba 13 haftalık hamileyim. Bugün ikili test sonucum geldi. Doktor biyokimyasal risk biraz yüksek çıkmış, o sebeple 4lü tarama testi gerekiyor dedi. Aynı durumu yaşayan var mıdır?
pzartesi 4lü test yaptıracağız kan ile . (Doktoruma maddiyat gütmediği konusunda güveniyorum bu arada)