Hanımlar merhaba.
Pazartesi günü çatı muayenesi olacağım. Çatı muayenesinin doğumu tetiklediğini ve akıntıya (kahverengi, pembe) sebep olduğunu duydum birkaç yerde.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Ve de çatı muayeneniz nasıl geçmişti bana yardımcı olabilir misiniz? 🌼