esraaa18 Kızlar 30+2 çift yumurta ikizlerine hamileyim bugün biraz dolap falan topladım yoruldum az önce de boyle afedersiniz pıhtı gibi az az akıntım geldi bir sıkıntı olur mu herhangi bir şikayetim yok
Sevdalianne esraaa18 canim ben de 29 haftalik ikiz hamileyim durumun hakkinda hic bir fikrim yok doktoruna mesaj mi atsan ya da naptin iki saat olmua yazali gittin mi bi kontrole
esraaa18 Sevdalianne herhangi bir sıkıntı yok canim şuan o yuzdeb görüşmedim internettende nişan görüntüsüne baktm oyle değildi ağrım vesaire birşeyim yok yarin devm ederse gorusucen doktorumla
esraaa18 mmavi şuan iyiyim tekra olursa gorusucez kahverengi şeklindeydi kırmızı olsaydı zten hemen görüşürdüm doktorumla daha önceden kanamam olmustu sonrasında kahverengi akıntı olmuştu internetten araştırdım nişan gibi değil yorulunca oluyormuş öyle yazıyordu