Yeniglnnnnn benim doktorumda omega verdı ama bir tabletı zor ıctım kokusu gelıyor ve mıdeme bulantı yapıyor agır gelıyor sankı rahatsız edıo ıcemıyorum kontrolum de alternatıf başka bısı ıstıcem üstelik bu aldıgım ilaçta 120 tl gıbı bir fıyatı var bılmyrm ama yuksek geldı bana