Elif5305
Arkadaşlar merhabalar.buraya yazmam doğrumu bilmiyorum ama destek almak istedim. Devam ederse yarın dr umu arıcam.. Sabahtan beri karnım ara ara hafif ağrıyor. Sanki büyük tuvaletim varmış gibi bir ağrı. Bazen de adet olmadan önceki hafif ağrı gibi vuruyor. İlk defa oldu böyle anlamadım.. çok az da belime vuruyor. Bebek hareketlerini hissediyorum. Azcık da şeffaf akıntı var .Yalancı kasılma dedikleri bumu oluyo . Bu şekilde olan oldu mu? 😟😔