Berin Merhaba yine bir soruyla geldim🤗 gebelikte ani sıçramak zararlı mı kizlar bunla ilgili bir bilgisi olan var mı?
Kaderimm Berin ben kendimi bildim bileli anı sicramqlarim vardır cnm genelde geceleri olur ama şimdiye kadar bı sıkıntı olmadı bebekte olacaginida sanmiyorum
Biranne1234 Berin eskiler öyle biliyor bende bi düşük yaptım kaynanamgil He sıçramadandır dediler tekrar hamileyim yine oluyor geceleri inşallah bişe olmazda ondan olduğuna inanmıyorum ya
Berin Kaderimm evet canim benimde surekli oluyor bu biraz çabuk korkan sıçrayan biriyim geri de çok kafama takıldı
Kaderimm Berin sanmıyorum cnm ya ilk gebeligimdede bı sıkıntı olmadı bundada yok şükür yinede içinin rahat etmesi için doktorunada sor