ogluileannesi Kızlar iyi bi kahve makinesi almak istiyorum, ne kullanıyorsunuz öneride bulunabilir misiniz bol köpüklü yapan vs
Melikeolc ogluileannesi Karaca alma canım ben hiç beğenmiyorum sıfır köpük ama almış bulundum kullanıyorum
Mervuras26 ogluileannesi kesinlikle okka almayın hiç köpük yapmıyor , annem Arçelik ablam fakir kullanıyor gayet memnunlar 👍
Lulemom Arçeliğin 2 cezveli su haznelisini tavsiye ederim. Teklisine de güzel diyolar ama kullanmadım ben
Mervuras26 Minikasya yanlış anlamayın beni ama okka da ben hiç köpük oluşturamıyorum sadece ilk fincan köpük biraz oluyor , acaba bir sıır mı var kahve den mi nasıl yapıyorsunuz paylaşırsanız çok sevinirim