90962021 Merhabalar🌸27 haftalığım sol kaburga altında şiddetli ağrım var böyle olan var mı acaba neler yapıyorsunuz ağrının sakinlemesi için?🤰🏻
Hatice4270 90962021 merhaba bnm de 26 haftamda sol tarafimda ağrı vardı bir müddet sonra yürüyemez hale gelmistim ambulansla hastaneye götürdüler nst ye filan bağladılar sancilarim çıktı erken doğum riskim çıktı bir hafta hastanede yattım ilaç tedavisi gördüm😌 herkes de aynı olacak diye birşey yok sizi korkutmak istemem ama ağrılar devam ederse hastaneye gitmenizi tavsiye ederim 🌸
Taze-Anne28 90962021 benimde sağ kaburgamda batma var oturduğum zaman çıkıyor yatmazsam geçmiyor. Normal şeyler bunlar önemli olan dinlendiğinizde geçiyor mu geçmiyor mu, rotanız bu olsun 😊
denizkizim ben doktora sordum ağrı olması normal bebek büyüyor dedi çözüm söylemedi. ben dümdüz uzanınca hafifliyor ağrısı biraz, sonra geçiyor🤷🏼♀️
90962021 Hatice4270 Allah razı olsun çok teşekkür ederim 🥰geçmeyince doktora gittim sancımı kontrol ettiler sorun çıkmadı şükür hastanede beklettiler biraz ağrımı kontrol edebilmek için sorun olmadığını söylediler ama kendi doktoruma yönlendirdiler 🌸
Hatice4270 90962021 tekrar geçmiş olsun sorun çıkmamasına sevindim sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙂🌸