O mu olsun bu mu olsun yok rüyada şunu gördük derken kızımızın ismini seçtik. Tepkiler genelde güzel oldu kayınvalidem dışında o ismi söyler söylemez dudak kıvırdı hatta daha güzel isim olabilirdi falan dedi sinirimi bozdu. Ben ona inat daha çok benimsedim ismi 😅 hem sizinle paylaşmak hem sizin yorumunuzu da almak istedim.
Özgür Doğa 💫
Yan yana çok hoşuma gitti benim bilmiyorum 🐣
Sizce nasıl?