Esosun ben bi kaç mağazada gezdim göremedim. Burda ben bi başlık açmıştım almadan önce. Herkes beğenmişti ama bi kişi hiç memnun değildi. Çok ses çıkartıyo her yerinden ayrı ses geliyo falan yazmıştı ama alakası yok. Park yataklar daha çok sallanma sesi çıkartıyo hışırtısından. Bu öyle değil. Ben her yerden araştırdım hiç memnun olmayan yoktu. Şikayet.com da şikayet bile yoktu. Belki de memnun olmayan varsa şans işidir bilemem.