Masallinaveseda 21. Haftamda 14 saat gittim, 14 saat geldim. 33. Haftamda 2 saat uçak, 2 saat otobüs yolculugu yaptım. Doktorum otobüs yolculuklarında bebek için sıkıntı yok ama anne için cok öneriyoruz dedi. Sebebi de ayakların şişmesi, bel agrısı VS. Rahat edemezsin diye. Yoksa bebekle ilgili bir sorun oluşturmaz demişti. Tabi düşük vb bir saglık sorunun yoksa.