Azrece123 Kızlar lutfen burada dogum yapan varsa bilgi versin ıyı yada kotu tecrubelerınızı ben haftaya burada 2.sezeryanımı olacagım nasıl bılgısı olan varmı
Smanrsmsk61 Azrece123 canım benim kuzenim orda doğum yaptı sancıyı çekerken yanına kimse alınmadı doğumdan sonra odası 2 kişilikti o başta normal olarak girdi sezeryana döndü anesteziyi kendin seçemiyosun
Azrece123 Smanrsmsk61 yaaa gercektrn mı genel mı oldu ben spınal istiyorum uzuldum genel sonrası cok zor bende pandemi nedeniyle odalar tek kısılık tir diye dusunmustum