Kızlar pko ’m Aralık’ta kurtaj oldum boş gebelikten bu ay korunmayı bıraktık ve ben ovulasyon testi almadım bu ay. Adetim de bi garip sürdü 3 gün falan. 38. Gün zar zor adet oldum genelde 35 günde bi oluyorum bu ay 24-28 Şubat 3 ve 5 marti değerlendirdik yeterli mi acaba yoksa adete kadar böyle devam mi edeyim ? 🤓