Senellll cektirmeden once gerekli kontrol yapilim disin saglikli mi degil mi bakilmali bu haftada cekim yapicaklarini sanmiyorum cok extrem bir durum olmasi gerekir ilk trimestiri dolduruncada bi islem yapabilirler. Guzel bir dis hekimi bul guvenilir ve ona git o sana en doğrusunu soyler ben 36 haftada cektirdim. Hatta benim basimada senin ki gibi geldi disim kirildi senin haftalarinda kostur kostur nobetci dis hekimime gittim ve biraz temizleyip ilac koydu ve ilk trimestir gecince baska bir doktora gitmemi soyledi. Bende baska doktora gittim disime islem yapmadan kapatti ve dogumdan sonra islem yapabilicegini soyledi doktor musfettesine inanarak beklemeye karar verdim ama 36 haftada siddetli ağrılarım basladi ve bir dis poliklinigine gittim ve orda artik disim icin cok gec oldugunu ozaman gelseydim disimin kurtarilma sansi oldugunu soyledi ama malesef cok gecti ve disim cekildi bir prof tarafından. Hic bekleme en guvenilir doktor bul ve git sonun benim gibi olmasin