Merveeeeeeek Merhaba hamişler. Ben 17 haftalık gebeyim ve dün doktorum bebeğin eşiğinin aşağıda olduğunu söyledi.Çok dikkat etmem gerekiyormuş.Benim gibi bi durum yaşayan var mı ?size doktorunuz be önerdi acaba ?beni baya korkuttuda doktorum
Minikasya Merveeeeeeek O bebeğim eşiği değil canım bebeğin eşi. Bi çok kişide varmış bu sorun. Burdan takip ettiğim kadarı ile. Biraz baskı oluyormuş
CeyhunMelikeMislina Merveeeeeeek bende de aynı durum var cnm bol bol dinlen dedi doktorum agır kesinlikle kaldırma
babyandmommy Merveeeeeeek bende 18 haftalığım canım bana da öyle dedi doktorum, progestan başlattı.salı tekrar gideceğim umarım yukarı çıkar🙏🏻 bol bol dinlen kendini yorma ağır kaldırma
Aysen3434 Merveeeeeeek 9. Haftadyaım bende de var prpgestan kullanıprm ve yatıorm sürekli inşallah yükselir ya