Bebegim0101 Kizlar merhabalar,ben suan 6+5 teyim ve bugun baslayan sarı sümük gibi akıntım var🙄 enfeksiyon yok cunku yeni tahlil yaptirdım,ama bu sarı akıntı neyin nesi bilmiyorum.yasayan varsa yorum yapabilirmi rica etsem..
Meless Bebegim0101 canım ben 10.haftaya girdim gebe kaldığımdan beri var sarı akıntım. Doktorum normal dedi.
Asya_Batur Bebegim0101 benim de hep oluyor 16 haftadayım ama progestan kullanıyorum ondan da olabilir herhelde 🤔
Bebegim0101 Meless yaa🙄 biranda baslayinca merak ettim bi skntimı var acaba diye,bebegide daha gormedim o yuzdende korkmuyor degilim
Bebegim0101 Asya_Batur bende progestan kullaniyorum ama agizdan aliyorum onla alakası yoktur heralde🙄🙄
Bebegim0101 Nureymen89 ama progestani 3 haftadir kullaniyorum hic boyle olmamisti gunde 3 kez agizdan aliyorum
Nureymen89 Bebegim0101 Bebegim0101 bende kullanıyorum progestandan once yoktu o yuzden dedım o yapıyor