Merhaba arkadaşlar. İlk gebeliğim 21+3 günlüğüm. Yaklaşık 1 aydır bebek hareketlerini hissediyorum. Çarşamba doktora gittiğimde bebeğin başı aşağı ayakları yukarıdaydı. Hareketlerini çok net göbek deliğimin sol tarafında hissediyordum.
Bugün ilk defa biraz daha şiddetli bir hareket geldi, hatta dışarıdan 3 4 kez net gördüm hareketini. Ama bu sefer hareket göbek deliğimin 2 3 parmak kadar sağ tarafında oldu. Bebek böyle yer mi değiştiriyor acaba, bilmem gereken yapmam gereken birşey var mıdır. Bu hafta hareket dışarıdan görülür mü. Çok güzeldi ama tecrübesiz olunca buna bile korktum 😂