ssssxsss Gebeligin basinda asiri yorgunluk ceken var mi? Neredeyse yatalak gibiyim hic bir sey yapamiyorum 2 cocugum daha var ama hicbirsey icin halim yok 😓
Burcuckmk ssssxsss baslarda bende oyleylim sonra geçti simdi 26. Haftadayim bu aralar yine bi tembellik var üstümde
bachsonati Başlar da benim de öyleydi 10. Hafta gibi normalleşmeye başladı bilmiyorum belki devam eder ama henüz 12 haftalığız. Ama normal olduğunu soylemişti doktorum
serenty_123 Bende öyleydim böyle hasta gibiydi vücudum başımı kaldıramıyordum sonra geçti 15 haftalıkken birden iyi oldum iki oğlumda böyle olmamıştım bu bebegim kız onunla alakası var mi bilmiyorum ama