Didem34 Kızlar bebisler ne durumda kiloları saglkları nasıl bebisler döndü mü❣️😍 benim 28.hafta döndü baş geliş 35+2 yim bıgün kontrolümüz vardı 2.832 gram olmus minis kızım☺️
gulfem_93 Didem34 biz de 36+4 olduk 3 kilo üzerindeyiz şuan 🙏💙 dönmedi ama çok fena ağırlaştım artık taşıyamaz haldeyim😄
Asenadgdvrn80 Didem34 ay ne gzl ben 36+1 de gittim 2400 du ☹️☹️ şuan 37+2 yım inşallah almıştır sancılarım var 🥰
ilknuryakiskan Didem34 şuan 35+1 iz 🤰🏼 24 Mart’ta sezaryen doğumumuz olacak şafak 18 🙏🏻 34+6 da 2650 kgdık bakalım 15inde tekrar gidicez. Biz baya hareketliyiz değil yatmak uzanmak bile yasak bana hemen toplanıyo o tarafa, şimdiden yatırmıyo anasını sağolsun ☺️ Bu arada bayadır (3-4 aydır) kafası aşağıda benimkinin ama zaten sezaryen olacağı için önemlide değil. 🙏🏻
imerveg Niiisssaaa ben de 36+4um daha donmedi 😔doktorlar 40a kadar bekliyor mu donmesini ya 37-38 gibi hadi sezaryene demezler heralde
1maviyol 36+5 iz en son 35.haftada 2500 gr dı, bi dahaki kontrolümüz pazartesi bakalım kaç kilo olmuş olacak, dün gece ilk defa biraz şiddetli kasılmam oldu ama artık normal bunlar ☺️Bir buçuk aydır da başı aşağıda çok şükür
karabc 35teyim benimkide 32de döndü 2400 erken doğum riskim var biraz kilo alsa kızım rahatlayacağım ama artık kendimi taşıyamıyorum sanki
senakhrmn ilknuryakiskan Ayy ne güzel zamanınız belliymiş.Sağlıkla sıhhatle gelsin yavrunuz.Ben 36+1 im ,benimde sezaryen olucak acaba benimki 24 Marttan önce olur mu ya çok heyecanlandım şuan. Yada Acaba 2.doğum mu sizin o yüzden erken mi alınıyor yoksa tam zamanı mı? 🤲🏻🥰
Derinsmom Didem34 26.haftadan beri baş geliş ama 19 martta sezaryen olcam biraz gelişimimiz önde gidiyor🙈 bugün kontrolüm vardı 3000 gram olmuş prensesim 36+4 günlüğüz🙈🥰🙏🏻
Tugcem50 Bende 37+2 deyim normal dogum görünüyor ama hayırlısı son dakika hersey yolunda giderse insallah dün gördük bebişi 3.280 gramdı daha kanala girmemiş ama baskı yapmaya başlamıs yavasdan dedi doktor son prenses günlerim agrım sızım yok cok şükür allah hepimizi sagsalim kavustursun insallah
Zeyzey41 Tugcem50 kilosu hakkında doktorunuz kilolu zor doğum olur gbi şeyelr söyledimi aynı haftadayız benımde 3200 doktorum zorlayabılır iri bebek dedi
Angels-35 Didem34 35+0 olduk çok kasık ağrılarım var sizde de oluyor mu çok fenayım nerdeyse doktoruma yazacağım zor idare ediyorum😔
ilknuryakiskan Angels-35 aynısı bendede var onun için hastaneye gittim çatı muayenesi yapıldı, nst ye soktular bir sıkıntı yoktu bebekte gayet iyiydi. Büyük ihtimal idrar yolu enfeksiyonu
senakhrmn Didem34 36+1 iz şuan. Muayenemiz 1 hafta sonra. Bakalım doktorumuz ne dicek bilemiyoruz.28.haftadan beri baş aşağıydı ama dönmediyse 🥰🙈Muhtemelen sezaryen olucam ne zamana gelir acaba çok merak ediyorum heyecanla bekliyorum bu muayenemizde gün verir mi ki?
ilknuryakiskan senakhrmn erken değil aslında 38 i doldurunca alıyo ben 37+6 da girmil olcam 24ünü biz istedik zaten bebeğin gelişimi 3 gün önde 38+2 oluyo zatenn dedi doktor bizde okeyledik ☺️
Gllpkr Didem34 bende bu gün 35+2 oldum oğlum 32 haftalıkken baş aşağı dönüktü ama ben bu aralar çok rahatsızlanıyorum bunada şükür gerçi ama vajinamda sağa sola dönerken ayağa kalkınca sancı gibi bişiler oluyo çözemediğim
Tugcem50 Zeyzey41 yok bişey demedi kendisi foto paylasıyor 4 kiloya yakın bebekleri normal dogum filan diye bence öyle söyleyerek korkutup gereksiz tansiyon yükseltmeye gerek yok bide genelde 200 300 gram o ultrasonda görünenden eksik dogum oluyor benim gördügüm duydugum hep hayırlısı bakalım ben kendime güveniyorum allaha bırakıyorum kendimi hangisi hayırlısıysa öyle gelsin sizde zor olur diye düsünmeyin🌸
senakhrmn ilknuryakiskan Allahım esirgesin canım benim sağlıkla kucağına almak nasip etsin evet çok doğru 😇🥰
Seher- Merhabalar herkese bizde 36+6 olduk bugün akıntım baya artmaya başladı daha önce böyle olmazdı aşağıda da baya baskı hissediyorum birazda seviniyorum açıkçası belki yumuşama esneme falan oluyordur diye aynı haftalarda olanlarda bu durumu yaşayan var mı kontrolüm salı günü çok sabırsızım ☺️
ilknuryakiskan senakhrmn amin canım inşallah hepimiz 🙏🏻 Son günler çok korku heyecan gerçekten çok zor tez zamanda yavrularımıza kavuşalım hepimizz ☺️