Asya_Batur Nry0682 doktorunuz ne derse odur güvenin benim 2 kere geldi bir de kahve rengi lekelenme olunca hemen vurdular
kubraballi23 Ugur_bocegi001 evet canım ağızdan ama baba söyledikleri kadar mide bulantısı bas dönmesi yapmıyo ben sürekli yatıyorum cünkü doktorum öyle söyledi belkide ondan öyle hissetmiyorumdur.
Ugur_bocegi001 kubraballi23 Alttan dene istersen bebeğe daha yararlı ve çabuk etki ediyor. Ben hastanede bayılmıştım kanama gelince fenalaştım doktorum alttan almamı söylemişti alttan alınca içerideki tüm biriken kan birden çıktı birdaha olmadı