8 haftalık hamileyim bugün çok ayakta durdum hareket ettim adet kanaması gibi başladı idrarımı yaparken aşırı derecede kanamam oldu acile gittim hemen kese çevresi ve bebekte sıkıntj olmadığını söyleyip progestan yazdı sizce bi kaç gün sonra sıkıntı yaşarmıyım iyice dinlenirsem geçermi deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim