Burcu59 Tugba3866 solomom kullandim 4 ay kadar cok rahat agirlik hic hissedilmiyordu ama oglum icinde durmayi cok sevmedi cok fazla hareketliydi ondan pek kullanamadik kisa sureli oldu
Elif4334 Tugba3866 canım ben de birini almayı düşünüyodum ama kızım içinde durur mu emin olamadım deneme amaçlı civilden babayforce kanguru aldım kızım her zaman içinde durmuyo malesef o kadar para vermeden deneme amaçlı ucuz bi kanguru alıp dene önce derim
Knber Tugba3866 Solomombayby aldım çok memnun kaldım bebegım içinde hemen uyuyordu kesinlikle tavsiye ederim
meltemerdem Tugba3866 Ben mamadus aldım, hatta eşim çok istiyodu kendine aldı, siyah üzerinde notalar var. Henüz kullanamadık ama kullananlar baya memnun 😊
Tugba3866 Burcu59 bebegin boynuna denk gelen kismi oturmuyor değilmi bazi resimlerde sanki acitiyomus gibi gözükmusde
Burcu59 Tugba3866 yok tam oturup acıtmıyor kenarlarında boşluk kaliyor buyudukce boynu orayi geciyor zaten
Tugba3866 Elif4334 evet haklısın çoğu bebek durmuyormuş içinde o zaman bi deneme yapayım ucuz biseyle sonra bakariz artik cok tesekkur ediorm bilgin icin 🙋
Tugba3866 SultanElmasDemirel Knber meltemerdem Hepinize tesekkur ederim kizlar bebislerinizi hayırla kucaginiza alirsiniz inşallah
SultanElmasDemirel Ben mamadusbaby aldım ama tabi daha kullanmak nasip olmadı kaliteli duruyor bu arada sadece yeni doğan aparatı olarak içinde basit bi yastık geliyor . Ona bakarak ilk 3 ay nasıl kullanılır bilemedim