Sukar 16 haftalık hamileyim.doktorum tiroit yüksek çıktı dahiliye gitmen lazım dedi sizlerde bu durumu yaşayan varmı? Ne yapmam lazım
Enk3333 Sukar evet canım hamileliğin başından beri kullanıyorum bende 50 mg la başlamıştım, şuan 26. Haftamdayım devam ediyorum bırakırsam çıkıyor direk Tsh 6 ya kadar, ayda 1 de dahiliyeye gözüküyorum onun için ama doğumdan sonra düzeliyor sanırım
Sukar Enk3333 korkulacak bişey varmı bugn öğrendim biraz tuhaf oldum googleden araştırıyorum bile daha kotu şeyler Yazr okurum etkilenirim die geçer dimi 😑😑
shryldrm Sukar gebelikte oluyor böyle şeyler korkma internette genelde kötü senaryolar yazar dahiliyeye görün o zaten yönlendirip bilgi verir
Enk3333 Sukar yok canım yok merak etme sadece bize ilaç çıkarıyor bu hamilelik işte 😁devam bende ilaca sıkıntı yok bebiştede onlara rahat zaten yerlerinde😁
Sukar shryldrm Allah razı olsun içimi rahtladirdiniz Çarşamba gününe randevum gidicem mutlaka aallahim bu güzel yolculukt bütün hamile annelerin yar yardimcisi olsun 🙏