Merhaba 🖐 11+3 hamileyim. 21 aylık bir oğlum daha var evde. 7 ay önce sokaktan bir evlat edindik çok kısa bir zaman sonra da evimize bir üya daha katıldı. Şu an 3 oğluşim var evde. Kediciklerimin aşıları tam ve her hafta düzenli bakımlarını yapıyorum. Kumları da sürekli temiz. Daha önce doğumumdan önce evde hayvan beslememiştik. O yüzden şu an yapmam gerekenler hakkında pek bilgim yok açıkçası. Doğum öncesi ve doğumdan sonra ki ilk 3 ay dikkat edilmesi gereken şeyler hakkında biraz araştırma yaptım elbette. Ama sizlerinde tecrübelerini öğrenmek, yapmam gerekenler, dikkat etmem gerekenler hakkında bilgilendirmelerinizi öğrenmek çok isterim. Lütfen tecrübelerinizi ve önerilerinizi benimle paylaşır mısınız? 🌸