Burcutsdmrr Çin takvimine çok güveniyorum. Aile üyelerimin hepsin de takip yaptık. Ve hep doğru çıktı. 11 haftalık hamileyim. Ancak takvime göre kız görünüyor. Bakalım :) sağlıklıca kucağımıza alalım inşallah 🌸🖐
Burcutsdmrr Minik_kalplim_ Evet kesinlikle öneririm. Hamile kaldığın yaşı ve ayı soruyor. Örnek vermek gerekirse: Benim yaşım 22 Aralık ayında hamile kaldım. Çin takvimine göre kız görünüyor. Annemden örnek vermek gerekirse Annem 20 yaşında Kasım ayında hamile kalmış takvime göre kız görünüyor :))
Burcutsdmrr Burcutsdmrr ayrıca benim ilk gebeliğimde de doğru sonuç verdi Oğluma tam 20 yaşına girdiğim de Ağustos ayında hamile kaldım ve sonuç erkek gösteriyordu. Şimdi bal gibi bir oğlişim var :))
Mdnyldz Seboss ayy bence buda tatlış bi kız gibi geldi ama sadece tahmin doktorunuz en uygun haftada cinsiyetini belirtecektir 🤗